الثلاثاء، 17 فبراير، 2009

رجعت تانى


وحشتونى والله يا ولاد الاية

اللى ناس كتير متعرفهوش ان المدونة لقديمة اللى هيا زى دى بلظبط

ضاعت

الباص ورد نسيتو

هتقولولى ليه معملتيش نسيت كلمة المرور عادى يعنى اقولكو عملت كدة

قالو الاميل ده مش موجود من اساسو

لدرجة انى بصراحة زعلت جدااوفكرت للحظة انى مش هقدر اعلق عندكو ولا انزل

بوستات

بس قررت انى اعمل المدونة دى زى المدونة القديمة بلظبط نفس الاسم

وكل حاجة ونقلت المواضيع القديمة

وتبعت معايا ناس كتير اوى

وبلاخص عادل

اللى هو صاحب مدونة البلد دى فيها حكومة وتعبت الصباغ

بجد انا بشكركو اوى اردهلكو فى الافراح

والحمد لله

انى رجعتلكو تانى

اصلى فكرت لو كنت زعلانة مين هرخم عليه غيركو

لو كنت فرحانة مين هرخم عليه بردو غيركو

يعنى فى الحالتين هرخم عليكو

طبعا فى مدونين هيساعدونى فى الموضوع ده بانهم هينشرو تنبيه عندهم بللينك الجديد

ولما ينزلو هنزل تحديث بأسماهم واشكرهم نفر نفر

ورجعتلكو تانى

واستنو منى بوستات جامدة ان شاء الله

بحبكو اوى

سلالالالام

البت المشمشية حلوة بس شقية

هناك 94 تعليقًا:

فتافيت يقول...

يا ستي كله فدا عيونك
استعوضي ربنا واعتبريها كانت من ركاب العبارة وغرقت معاهم او كانت في القطر بتاع الصعيد واتحرقت ولا اقولك اعتبيرها كانت في الدويقة وقضاء وقدر كده زي ما قالوا وقعت عليه الصخرة واتفعصت

المهم حمدلله على السلاااااااامة

ولكم باااااااااك

فتافيت يقول...

اول تعلييييييييييق هيق هيق هيق

يلا بقى انا هنا لوحدي

المدونة مدونتي عااااااااااا

فتافيت يقول...

كان تعليق بقى علشان يبقى التالته تابته نيهههههههههااااااااااااااي

ولكم يا جمييييييييييل

ايوشة يقول...

الف حمدالله على السلامة يابنتى اتارى الريدر عندى مش بيقرا الجديد فى مدونتك
بلاش تلعبى فى المدونة تانى

طالب ثانوى يقول...

الف حمد لله على السلامة

BAsMA يقول...

حمد الله على السلامة يا مشششمشاية
وياريت تبقى تكتبى الباسورد على الحيطة علشان مش تنسيه تانى وتحرمينا تانى منك

Adel Mody يقول...

حمد الله على السلامة يا مشمشة

كدة قلقتينا عليكى

(: يلا مبروك على المدونة الجديدة

ستيته حسب الله الحمش يقول...

فين المدونة ياخاااال
المدونة راحت في الوبا ياآمنه
انا بعيط من ساعتها ولازمن انقل يااوختشي كل اللي عندي يالهوييييي

وعلى رأيك لو المدونة طارت نجيب مشمش وخوخ تاني منين؟

البت فتافيت دي ها اقطعها لحقت تدخل امتى؟

د/عرفه يقول...

ولا يهمك يا مشمشيه
بس خالى بالك أحسن يضيع منك مره تانيه

adel يقول...

المدونة دي انا اللي عاملها مش انتي :):):):)

انا .....ولا بلاش بيقالك اعمل الخير و ارميه في ......


ههههههههههههههههههههههه

مبروك ... بس لو دي حصلها حاجة ياريت متقوليليش

ههههههههههههههه

Soul.o0o.Whisper يقول...

حمدلله على السلامة يا مشمشة

و هلا بيكى وسطنا تانى




دمتى بود يا قمر

ستيته حسب الله الحمش يقول...

بقول لك ايه
انا كنت بدور عليكي لأسباب مهمة بس مدونتك اللي راحت في الوبا خدت نوفوخي

مونكن تدخلي برجلك اليمين البوست اللي فات عندي وتقولي لي ها تعملي ايه؟
ماهو شقاوتك دي مش ببلاش .. والا ها ابطل احط ليكي كاريكاتيرات تضحكك واقطع عنك المعونة الضحكية

الراجل ده محتاج مصرين جدعان
وهو فيه اجدع من الستات يا اوختي؟

mosh 3aref يقول...

حمدالله على سلامتك يا مشمشه

انا اول مره ادخل المدونه بتاعتك وان شاء الله متكونش الاخيره واتمنى اكون ضيف خفيف عليكى

تقبلى مرورى

غير معرف يقول...

حمدلله على السلااااامه يامشمشيه امال ازاى شقيه انسى واعتبريها وقعت فى البحر وانتى فى المعديه والمهم انك موجوده لى فكره انا مكنتش بشوف الحجات الحلوه ده بس على فكره انا مش هينفع ما اقولش رايى علشان بجد فى جيل طالع بيحب بلده وبيحبوا الناس الحلوين اللى زيهم يا رب تفهم يلى فى بالى اكيد انتى عايزه تعرفى انا مين فكرى ولو معرفتيش انا هبقى اقولك dodo

Che يقول...

حمدالله على السلامه و تم نشر التنويه يا جميل

Abd-Alrahman يقول...

هههههههه
نسيتي الباسورد يا فالحة
ههههه

ازيك يا مشمشية
ميرسي اوي اوي علي سؤالك الجميل عني
انا متواجدع النت بس بصورة قليقلة اوي الايام دي لاني مشغول شوية

ع العموم يا ستي ولا تزعلي نفسك
مدونة جديدة واحسن من القديمة
وانشاء الله تعمريها بكتاباتك الجميلة


انشان الله متابع معاكي هنا

تحياتي

الصيدلي المطحون

Sweet Violet يقول...

حمدلله على السلامة ياقمر

و مبروووك المدونة الجديدة و ان شاء الله تفضل بقى

مش كل شويه نفضل نجرى وراكى كده فى بلوجر

مش معقول كده على فكرة

بطل بقى شقاوة علشان المدونة تثبت كده ((:

Eng. Ahmed Abo El-Ella يقول...

يوووه
مدونه راحت ومدونه جت
مبتعرفوش تستخدموا المدونات يعني؟ اتعلموها بقى


ههههههه

والله فرحنا بعودتك ياجميل
نورتي التدوين تاني

ومتنسيش كلمة السر تاني
ابقي اكتبيها على كم القميص

والاعلان مدفوع الأجر عملتهولك عندي ياستي
انت تؤمري

بس فين الأجر؟

كيــــــــــــارا يقول...

حمدالله علي السلامه وبلاش شقاوة ياثكره

عاشقه وغلبانه يقول...

ولا تزعلي يمشمشه
انا شيلت اللينك القديم وحطيت الجديد
وعملتلك تنويه كمان عندي في اول المدونه
ولا تزعل ياقمر

daktara يقول...

انا دخلت المدونة القديمة لقيتها شغالة
استغربت
بس لما دخلت هنا عرفت ان المشكلة في الباص وورد
بس انا مش مقتنع انت ازاي نسيتيه؟
مش انت بتكتبيه كل يوم وانت داخله برجلك المدونة!!!!!!!!!!
وممكن اكتر من مره في اليوم!!!!!!!!
عموما مبروك علي المدونة الجديده
وقلبي معاكي في خسارتك
وقلبي معاكي في المجهوووووووووووووووود الكبير اللي بزلتيه في نسخ المواضيع تاني , كان الله في العون

شكلها باظط
انظر حولك
د. خالد عزب

عاشقه الرومانسيه يقول...

والله انا كنت فاكراها اتهكرت
عموما حمدالله على سلامتك ياقمرى
وفداكى الف الف مدونه

romansy يقول...

كله يهون يا مشمش
الاهم انك معانا
حمد الله على سلامتك

Tamer Diab يقول...

يلا معلش وعلي راي المثل
الي أتكسر... يطوح

واحدة مفروسة يقول...

مشموشة
يا بنتى خلى مامتك تعلقلك العنوان فى رقبتك علشان مش تتوهي عن بيتك تاني
ههههههههههههههههه
عادى عمك جوجل بيحب يهزر ساعات عادى حركاته نص كم
بس نورتينا
احفظي الباس وورد بقا

fashkool يقول...

الحمد لله على السلامه يا مشمشيه انا كتبت المدونه الجديده فى الريدر عندى وهى اول اسم وفداك عشر مدونات
بس المشكله دى لو حصلت لى مش عارف حاعمل ايه .. انا حازعل قوى على مواضيعى القديمه وكمان مش اعرف اعمل مدونه جديده آآآ ربنا يستر
تحياتى يا مشمشيه يا حلوه وجميله وشقيه وحاجات كتيره

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

فتافيت
والله انا مازعلتش غير عليكو
واننا مش هنعرف نبقا سوا تانى
بجد انا بشكرك على التنوية اللى عملتيه
انتى بت جدعة جداا
تسلملى يا قمر

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

فتافيت
اول تعليق فى المدونة كلها
بس متخديش على كدة

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

فتافيت
انتى بتستغلى غيابى وبتلعبى فى المدونة ولا ايه

!!! عارفة ... مش عارف ليه يقول...

اهو علشان بترخمي على الناس

المدونة خلصته منك نيهاهاهااااا

وحمد لله على السلامة

وعمر الشقي بقي :)

تحياتي
وليد

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

ايوشة
حرمت خلاص
المهم اننا رجعنا لبعض تانى

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

طالب ثانوى
الله يسلمك يا فاروق وشكرا ع الواجب اللى انتا عملتو ده

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

BAsMA
هههههههههه
مش مشكلة نسيتو يا بسومة الموضوع اتخن منكدة

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

Adel Mody
الله يخليك يا دولا
وتسلم ع التنوية بجد اتعبلك يوم فرحك

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

ستيته حسب الله الحمش
اهدو
يا جماعه متقطعوش نفسكو عليا
اهدو مش كدة
عشان تعرفو قيمتى بس

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

mosh 3aref
منور وتعالى تانى

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

/عرفه
ربنا يستر يا دكتور هكتبو على الحيطة بعد كدة

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

adel
يالهوى مش عارفه اشكرك ولا امسكك اجيبك من شعرك وابهدلك
اقولك ايه
لا تعليق احسن
احسن اولع فيك

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

Soul.o0o.Whisper
وحشانى يا سووول

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

غير معرف
شكرا ع الكلام لجميل ده
بس انتى كاتبة دودو
دو دو مين بقا انا اعرفك ولا لاء
قولى غلب حمارى

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

Che
شكرا يا عمور اتعبلك كدة يوم فرحك

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

Abd-Alrahman
هههههه
شوفت الهنا اللى انا فيه يا عبدو
يارب منساه تانى
احسن ازعل اوى
نورتى وتابعنى بقه هاة

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

Sweet Violet
هههههههه
ههمد اهو هبطل شقاوة

بسمـــة مســـــلّم يقول...

الف مبروك على رجوعك دى اول زيارة ليا ومش الاخيرة ان شاء الله يلا نورينا تانى ورخمى براحتك اكيد منتظرة تعليقك على مدونتى وسلااااااااااامى

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

Eng. Ahmed Abo El-Ella
ماشى يا احمد بتتريق عليا
ليك يوم يا ظالم
ههههههههه
انتو وحشتونى كلكو وهكتب المرادى الباص ورد على قميصك انتا
وشكرا بجد على التنويه هبقه اديك سندوتش جبنة حقو
ههههههه
بجد تسلم مش عارفه اقولك ايه

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

كيــــــــــــارا
حاضر يا كيارا مش هبطل شقاوة
هههههه

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

عاشقه وغلبانة
شوفتو
والله بجد مش عارفه اشكرك ازى
تسلميلى بجد

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

daktara
هههههههههه
هبقا احكيلك ايه اللى حصل يا دكتور بلظبط
بعدين بقا

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

romansy
تسلم يا احمد نورتنى

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

Tamer Diab
ههههههههههه
الله على الامثال

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

واحدة مفروسة
ههههههههههههههههه
لاء انا علقتو فى الاوضة عندى
فى لوحة كبيرة
نورتينى يا قمرة
وجوجل ده عايز يتربى

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

fashkool
هههههههههههه
تسلملى
واله من غيركو مش عارفه كنت عملت ايه
يلا المهم
ربنا يستر على كل مدونتكو متحصلش اللى حصلها معايا

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

!!! عارفة ... مش عارف ليه
هههههههههههه
ماشى يا وليد تقريبا ربنا حب يعاقبنى

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

بسمـــة مســـــلّم
من عنيا يابسومة ان شاء الله هجيلك

smilyrose يقول...

حمدلله على السلامة

ويارب دايما ترخمى علينا

وما يحرمنا منك ابدا

تقبلى مرورى

اختك

smilyrose

روح الحب الصادق

mohamed ghalia يقول...

فعلا مش متخيلين عالم المدونات من غيرك
حمدا لله على السلامة
نورتى من جديد

mosh 3aref يقول...

حمدالله على السلامه

هو الكومنت مش ظاهر ولا انا مش شايف

ههههههه

حسام غانم يقول...

حمد الله عالسلامة

كيكى يقول...

يووووووووووووو
الى جابك يابت تانى
احم احم اقصد حمد الله على السلامة يا اختشى
*-**يعنى بعد كدة نكتبه فى ورقة ونعلقة بدبوس فى بنطلون البجامة بتاعتك بقى***
انا نشرت التنوية بتاعك عندى فى المفقودين
أقل من 5.5 ونص مش هأخد..اة ياماما لسة بكون نفسى**
امشى انا بقى
عووووووووووووووووو

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

smilyrose
نورتى يا قمر المدونة
وابقى تعالى تانىا

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

mohamed ghalia
ربنا يخليك يا محمد
ونورتنى

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

mosh 3aref
لاء انتا اللى مش شايف الكومنت موجود اهو

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

حسام غانم
الله يخليك يا حسام ونورت

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

كيكى
ماشى يا كيكى
كنتى عايزة تخلصى منى
ههههههههههه
وشكرا ياجميل بجد ع النتوية
ربنا مايضيعلك مدونة يارب

محمد ابراهيم يقول...

الف حمد لله علي السلامة
انا بجد مش كنت متابع اي حاجة
بس شكل الناس كلها فرحانة بيكي
و يارب متحصل اي مشاكل تاني في المدونة
و ان شاء الله متابع مستمر

تحياتي
محمد

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

محمد ابراهيم
منور يا محمد ونورتنى بجد

محمد ابراهيم يقول...

المدونة منورة بأهلها
و بعدين مقلتيش رأيك في القصة
حلوة و لا وحشة و لا نو كومنت و لا ايه
تحياتي
محمد

م/ الحسيني لزومي يقول...

اعتقد ان لسه بدري علي البنت المشمشيه انها تنسي بالصوره دي

اعشق فى الليل ضوء القمر يقول...

أول مره أعدى عليكى قرأت لينك بتاعك عند فشكول
وقرأت البوست الترحيب الجامد ده وحسيت إن دماغى هتصدع طول الوقت ههههههه
أتمنى التواصل
تقبلى مرورى

اقصوصه يقول...

ولكم باك مشمشمه

انا بحط اللينك فالفيفرت

يلا عيشي :)

NIDAAL .R يقول...

ده انا قولت الحمد لله أخيراً ربنا أستجاب لدعائنا
بس للأسف مالحقتش مطرح علشان افرح
وجائنى الخبر المفجع الكارثة .. بتدشين مدونة جديدة للمزعجة دائماً البنت ام اسم طويل

ههههههههههههههههههههههههههه

ولا يهمك الى ضاعت . فداكى يا حاجة

وخلينا برده فى ام اسم طويل 2
يلا اهو كله حاجات طويلة

سلام يا ريس

بنوتة يقول...

السلام عليكم
المهم انك رجعتى تانى
وبمناسبة رجوعك
أنا أهدتيلك التاج ايللي كان عندى
يا ريت تقبليه
سلام

مسدس صغير يقول...

حمد الله ع السلامة.
بصراحة كنت مبسوط جدا لما مدونتك ضاااااااااعت قصدى كنت زعلان بس الحمد لله فى السراء والضراء ..هههههههه
عود احمد.
احمد ميييين؟؟؟
ما علينا.
الف مبروك على البوست الجديد وعلى المدونة الجديده.واحب اسمع اغنية :
فدائى. فدائى. فدائى.

إيمان يقول...

حمدا لله يا شقيه
علشان تبطلى تكلى جلاس
وتنسى الوورد بتاعت الباس
نورتنى التدوين واللى يحبنا يضرب سلام
سلام

Zika يقول...

تخيلي انتي ترجعي تاني
وبعدها بيومين
ايمن نور يخرج من السجن
يا نهار ابيض
وربنا انت يعثل هع هع هععععععع
حمد الله عالسلامه يا ستي
وربنا يجعلها اخر مره تتقلب فيها المدونه بتاعتك
سلام

ghorBty يقول...

السلام عليكم

ياربي

الحمد لله انك قدرتي ترجعي كل شئ تاني

منتظرين موضوعاتك

غربتي

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

محمد ابراهيم
ههه
بس كدة هعلق ع القصة حاضر

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

م/ الحسيني لزومي
هههههههه
الموضوع اكبر من كدة

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

اعشق فى الليل ضوء القمر
ههه
ا نشاء الله متكونش اخر زيارة

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

اقصوصه
ههههههه
تسلم ياباشا

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

NIDAAL .R
ماشى ياعم جيت على قلبكو تانى وهزهأكو منى

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

بنوتة
هههه
حاضر هشوف التاج

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

مسدس صغير
انتا ايه اللى جابك هنا
يلا عشان هنرش مايه انتا داخل نجوم اف ام ولا ايه

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

إيمان
نورتى يا جميل

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

Zika
هههههه
انا وشى عسل اساسا على اى حد
الله عليا

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

ghorBty
الحمد لله ونورتى

Heba Sayed يقول...

الف حمدلله على السلامة ياقمر

يلا بقى اكتبى واشجينا بموضوعاتك الهايلة

دمتى بخير

3abasya wa7ed يقول...

ربنا يجعل بيوت المحسنين عمار يا بنتى ولا يشمت عدو فيكى
ولا يضيع باسورد ليكى وهنياك يا فاعل الخير والثواب
وربنا يجعله عامر كدهوه يا سعات البيه

:D

ههههههههههههههههههههههههه

اكيد نورتى

الف حمدا لله على السلامة

انا بقالى سنتين بمنع نفسى عالتدوين بالعافية

رجعت بعدهم لقيت ناس اتجوزت وناس بطلت تكتب

زعلت أوى

بلاش تمرى بالمرحلة دى عشان هتزعلى اوى لو بطلتى تدونى

يارب عامرة على طول بكلماتك المدونة دى


انا فعلا زرت المدونة القديمة

بس بجد مكنتش اعرف انها قديمة :$

بس حلوة جدا ودى أحلى


عباسية :D

hager za3bal يقول...

حمدلله علي سلامتك يا مشمشه
اهم حاجه انك رجعتي لمدونتك تاني ورجعتي كل البوستات يا جميل..

وانا ضفت لينك مدونتك الجديد عندي في المدونات اللي بحبها ومسحت التاني..

ويلا بقي يا جميل مستنيه الجديد..:)

رئيس جمهوريه نفسى يقول...

انا مقدر شعورك دة لانى انا اتقلب في مدونه قبل كدة بس كان زعلي بصراحة على التعليقات بتاعت الزملاء المدونين اثرت فيه قوي
عموما فداكي الف مدونه ويارب دوما بتدوني ووسط اخواتك المدونين
مبروك البلوج الجديد

hasona يقول...

الف مبروك
وان شاء الله تحافظي عليها بقي

hasona يقول...

الف مبروك
وان شاء الله تحافظي عليها بقي
ومش تنسي تاني

حنان الشافعي يقول...

انا بقي مش عارفه اقولك ايه بجد
والله دماغي مش فيا
باظت خلاص
معلش عارفاكي عذراني
وبعدين يا ستي احنا اللي نتعبلك يوم فرحك
اه يوم فرحك وبقولها كده
يووووووووووم فرحك
هههههههههه
مبروك يا قمر
والدباديب
ياااارتني ما حطتهم
الله
اشيلهم والله
مبروك تاني

will يقول...

情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品

情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品