الاثنين، 16 فبراير 2009

انا وماما والهسهس


انهاردة وانا مروحة البيت طبعا كنت فى الكليه ماما مكنتش موجودة فانا فتحت الباب عادى ودخلت لقيت ماما دخلت البيت بتقولى الحوار الاتى : ماما: انتى جيتى . انا: ايوة ياماما امال انتى شايفانى ازاى . ماما:انتى دخلتى البيت ازاى . انا مانا معايا المفتاح . ماما:وانتى عرفتى ازاى انى مش جوة . انا :ايه ياماما دخلت ملكتقيش. ماما: يعنى انتى خبطى وانا مردتش عليكى . ماما :يابترودى عليا انا مردتش عليكى . ماما: يابت رودى هو انا مردتش عليكى . انا: يا خراشى ياماما اةةةةةةةةةةةة مردتيش عليا . ماما :بس غريبه انتى عمرك مافتحتى الباب بلمفتاح. انا: مانا مالقتش حد عشان كدة فتحت بلمفتاح . ماما :طيب انا:ماما انتى كويسه. ماما: ايوة يابت كويسة ولمى نفسك احسن اجيبك من شعرك . حوار عبيط ومالوش لزمة وانا حرة المدونة بتاعتى واكتب اللى انا عيزاه نطلع من الكلام ده بحاجة محدش يروح البيت الا لما يكون حد موجود ويخلص من الاسئلة الذكية دى سلام بقه عندى مذاكرة

هناك تعليقان (2):

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...
تقريبا كدة نورت يا باشا يا كبير

27 نوفمبر, 2008 12:13 م

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

الشنكوتي الكبير يقول...
حاجه من اتنين يا اما كانت بتغيظك وعارفاكي زربونه ومبتحبيش السئله فحبت تعاكسك
يا اما انتي مفهمتيش المعنى العميق من وراء السئله

هههههههههههه

سلامي لمامتك

25 نوفمبر, 2008 11:57 م