الاثنين، 16 فبراير 2009

وسع يبنى وسع شوف مين بيكلمك


مرحبا بى فى عالم التدوين نورت انا والله باختصار شديد السبب انى اعمل المدونة دى 3 اشخاص ولايعرفونى ولا اعرفهم لماضة وخيخة وسووووو دايما متابعه مواضيعهم وعشان كدة عجبتنى الفكرة المدونة دى انا عملتها عشان اقول انا اهو بخخخخخخخخخخ ياما اوعى يكون حد اتخض والسبب ان المدونة دى تكون موجودة على ارض الواقع هو سووووووو اللى قرفتهو وبهدلتو معايا وكنت بصراحة غبيه وهو حاسسنى انى مش غبيه بس انا عارفه نفسى شكرا ياعم سوووو على المسكفين البلاك اللى هو النسكافيه يعنى بجد اخ ونعم الاخ اتعبلك يوم فرحلك يا خويه يارب لولولوى

هناك 3 تعليقات:

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

Soooo يقول...
اهلا اهلا اهلا

انت جيت يارمضان .. يكرمك ربنا يابو صيام

ياستي ولا تعبتيني ولا بتاع .. المهم انك تتكلمي وتقولي كل اللي عايزه تقوليه .. وربنا يوفقك ويسعدك دنيا وآخره


ملحوظه
آخر موضوع مش عارف اقرا منه حاجه خالص .. صغري فونط الكتابه

وشيلي الفيريفايد بتاع التعليق




سلاموووووووووز

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...
نورت ياسوووووووووو انتا بجد واد جدع طحن اشطة عليك وعليا كمان

23 نوفمبر, 2008 10:38 ص

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

23 نوفمبر, 2008 10:38 ص
الشنكوتي الكبير يقول...
شيلي الوورد فيرفيكشن ده انا اتخنقت منه
مش هاعلق تاني خلاص

26 نوفمبر, 2008 12:08 ص