الاثنين، 16 فبراير 2009

ده انجليزى ده يامرسى

سنتمتمضننو
اللى هيا ايه مش فاهماها
اللى بتاعه الاذاعات اللى بيقولها بعد متشات الكورة
وهيا متشات الكورة فيها سنتنتضنو
ايه سنتنتضنو ياحمار
ده سيم بينو وبين الاذاعات
الاذاعات المحليه
بيلم بيها الاذاعات من على القهاوى
سنتنتضنو الاذاعه المحليه البيبس كو البى بى سى
هنا البى بى سى
مرشات عسكرية وقران
بردووووووووووو
امال مش حزن عام
هنا البى بى سى ان ان اااااااان
مرسى ابن المعلم الزناتى اتهزم يارجالة
الكلام ده كلو من اذاعه البى بى سى
اة هههه وقالو يارجالة بلانجليزى
لاء ودى قالوها ازاى دى بقه
بلانجليزى
ايوة يعنى ازاى
قالو مرسى ابن المعلم الزناتى اتهزم يارجالة بلانجليزى
قصدى يعنى المذيع قالها ازاى
بلانجليزى
طيب انتا سمعتها ازاى
من الشمال لليمين
اةةةةةةةة انا كنت قاعد كدة والراديو كان الناحية دى كدة
لالالالامش قصدى ولقيت امى
وانامالى ماليش دعوة بامك
ليونس شلبى الكلام
طبعا انتا قاعد كدة ولا فاهم حاجة
لالالا ازاى اانا قاعد اهو مستنيك قول انتا بس
ايوة يعنى نطقها ازاى الرجالة دى بلانجليزى
قال مرسى ابن المعلم الزناتى اتهزم
ياميييييييييييييينز
يامينز
اة جمع ابوسترف اس
اصل انتا مش فاهم انا هفهمك


يونس شلبى
هه هه والله العظيم ياجدع الراجل ده بيسمع حاجات غريبـــــــة
ده صحيح بقه زى ما هو انتا قولت ايه انتا ولا عملت ايه
قعد يقول اةةةة
اللى احنا مش عرفينها
حاجة كدةة
هو مش هو اللى قالها وانتا مشكنت معانا هنا
انتا روحت فين انتا

ايه اللى وداااك
مش اللبتاعة دى احنا
اللى بناخدها ولا ايه دى
هاة البتاعه اللى انتا عملتها ببؤئك دى مش علينا دى ولا ايه البتاعه دى

بتقول ايه يبنى انتااااااااا

قول كدة البتاعه اللى انتا قولتها دى قول قول انا عارفها بس قول

وانا اقول يارب اهى البتاعه اللى بشوفها فى الكتاب ياجدع والله

العظيم ياجدع ده انتا هايل
انتا جرالك ايه انتا سافرت بلاد برة ولا عملت ايه انتا ولا روحت فين

قول بقه البتاعه اللى انتا عملتها كدة

قول بقه كدة هو انتا اللى ولا المذيع اللى عملها ولا انتا اللى عمتها للمذيع

هو مش مذيع ولا بيشتغل ايه المذيع دهولا عمل ايه ده

يانهار اسود
ايه ده ياجدع ده

الواد منصورر

مالو مبيجمعش

ايه ده السلوك اللى عندو كلها دخلت فى بعض

مخو بقه فى افاه وجذمتو بقت فى دماغو
اايه يبنى

مش انتا اللى بتجيب لندن ولامين اللى حصلك ولاايه

ده انتا وصلت ياجدع الف مبروك والله ياجدع ده انتا المفروض متقعدش معانا بقه

تروح تقابل الناس اللى جاية من برة دى وتقولهم ع الكلام اللى هما مش عارفينو

والله العظيم ياجدع الف مبروك يامرسى

ده امى بتدعيلك وبتحبك وبتقولى مبتجبش مرسى يذاكر معاك ليه يامنيـــــل
قول بقه البتاعه اللى انتا عملتها دى قول بقه يامرسى كدة
ااااايه يبنى اللى انتا بتقولو ده
البتاعه اللى انتا قولتها

انا عايز جملة مفيدة قولى جملة مفيدةعشان افهمك ايه اللى قالها وقولتهاالبتاعه امى

امك مالها ومالك الكلام ده

تعالى هنا
مش كان بيكلمك انتا ولا بيكلم مين
يىىىىىىىىىىىى

هو مشانتا اللى000
مشن اللى كان واقف هنا مش انتا اللى كنت واقف هنا
انتا عايز ايه

مش انتا قولت البتاعه ولامين اللى قالها ولا ايه

بتاعه ايه

اللى انتا عملتها الاخرانيةوقولت هييييييه

وقولت عملها من هناك من عندا ال0000

قولها قولها احسن حد يسالنى فيهاوابقاا00000
ابقا محرج قدامو بس
انا مش فاهم انتا عايز ايه منى

مش انتا اللى قولت

وطيب انتا اسمعانا هقولك حاجة انتا عيد الشريط من الاؤل وانا اشورلك

ع الكلمة واقولك اهى اهيا دى الل0000 البتاعه

كلمة من الكلام اللى انا قولتهم

ايــــوة امال ايه انتا بتقول كلام ياجدع قول كدة بقه قول

هقولك كل الكلام وانتا تنقى الىل يعجيك

قول بس الحاجات

سنتنتنضنو

قول بس احنا بنقول الكلام ده بردوبس قول بس

بتقول سنتنتنضنو

امال ايه لسه قايلهالو اول امبارح اةةةةوهو قعد ي0000

قايلها لمين
قايلها لمين ايه ماهو ماعانا هنا فى الفصل

اسمو ايه اللى هناك ده
اسمو ايه ايه ماهو ماعانا هنا فىالفصل قول بس
اللى هو اسمو ايه؟ قول بس انا عارفو انا عارفو مالكش دعوة باسمو
قول بس انا عارفو يااخى بس هو مش واخد بالو من
قولت سنتنصنو انتا مبتسمعش كمان

لاء قولها قدامى

سنسنسن البتاعه الىل انتا قولتها دىاحنا بنقول كل حاجة ياعم
اةةةةةةةةةة
ايوة هيا دى بقه قول بقه
مرسى ابن المعلم الزناتى اتهزم يارجالة

ايوة احود شمال بقه ولااعمل اى حاجةكدة ولاخوش على من هنا ولا اعمل00
اةةة مينز
ايوة ياعم مينزالله يخرب عقللك ياجدع وانا اقول يارب 00

ده انجليزى ده يامرسى ؟؟

مينز اة
لاء فيومى

فيومى ايه لاء دى انجليزى اسمها مينــز
ام اى ان اى اتش اوه اكس نين تنme ne ho x 9 10
اومال ايه

يانهار اسود

ايــــــــــــــــــة

الواد ده بيكلم لغات
دة بيمس عليك ولا بيعرف اى حاجة طاوعنى
طب استناهفقسوه

ولا 000 ايه

اسبلها؟

اسبلها ايه هتقولى كمان اسبلها اسبلها واشرب مايتها

لاء يعنى اسبلها يعنى تدينى امارة تفنطها يعنى

يعنى ايه يعنى تنفطها عن بعضها

اللى شبه مين يعنى ولا ايه

طب انا هقولك انا انتا عارف مينز دى عليها فلاصتوب من تحت كدة

صح يبقا هو هو ايه هو الجاسوس

طلع الانجليزى اللى معاك ياااااااااه

****************************************
هو ده حالى الفترة دى كل حاجة عندى مش متجمعه بسبب الامتحانات اللعينة
مبقتش اجمع ودى بردو محاولة منى انى ارسم ولو ضحكة بسيطة تطلعكو من الهم اللى انتو فيه

دى جزء من اكتر مسرحية بحبها ولاحلى جزء فيها ليونس شلبى


بس حبيت انا ارغى معاكو شوية دعواتكم انا لسه بمتحن ومتدهولة على عينى

سلالالالالالالالامين وحتة
مشمشمشمشمشمشمشمة


هناك تعليق واحد:

hosam4u2004 يقول...

ربنا يوفقك فى الامتحانات واوعى تعملى كده فى ورقة الاجابة للدكتور يفكلر يعملها معاكى ويس.... والعياز بالله ربنا يجمعلك الافكار واحنا فى انتظارك بدون شاخبيط .....
دى اول مشاركة ليه وياريت تضيفينى عندك

http\\hosam4u2004.blogspot.com
ميرسى وباااى